من به گيسوي تو خشنودم


فقط به خاطر تنها عشقم

اشعار عاشقانه و عکسهای زیبا

 

                         من به گيسوي تو خشنودم

به نگاهي باراني

به دلم مي گويم:

چه اميدي داري.

 

سرم از فتنه ي تو

نه به دنيا فرود آمده نه عُقبا را

من به فتنه ي تو نيز خشنودم.

 

لا به لاي تَرَک سرد سکوت

نسيم هواي پاک

روي گونه هاي نور

شوق بودن مرا

مي شکفد.


                   
من به اين شکفتن ها خشنودم.

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

تپش ترانه هاي خاک


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 10 تير 1390برچسب:,ساعت 16:40 توسط امین و مانیا| |


Power By: LoxBlog.Com